הוא סדר תיקון כפי שסידר מורינו ורבינו זקן וגדול המקובלים והמכוונים בדורינו רבי דוד שלום בצרי שליט''א על פי דברי האר''י לתיקוני הנפש וכן ממה שכתב מואר הגולה הגאון רבי יוסף חיים זיע''א בעל 'הבן איש חי' לתקן האדם נפשו ונשמתו בכדי שתהיה נקיה ליוצרה.
את התיקון עוריכם בישיבה בכמה מועדים בשנה שני תיקונים בתקופת השובבי''ם שהוא במהלך החורף שהם ימים המסוגלים לכפרת עוונות, וכן עורכים תיקון בסוף הקיץ בחודש אלול כהכנה לימים נוראים כדי שנהיה נקיים ומטוהרים לימים הנשגבים.
התיקון נעשה על ידי שהחזר בתשובה מקבל על עצמו תענית בתפילת המנחה של יו שקודם לתיקון ובביום התיקון צם מעלות השחר ועד לשקיעה. בצום זה הוא עשיית התשובה על חטאי הרבים ואת השאר הוא פודה בכסף ומחזיק בו עניים תלמידי חכמים ובזה מכפר על חטאיו.
רבינו מאוד חיבב תיקון זה והיה מכתת רגליו במסירות נפש בכל מקום בארץ בכדי לזכות את העם לפתחו להם דרך תשבה ורבים השיב מעוון, וכן מורנו ורבינו הגאון המקובל רבי יצחק בצרי שליט''א מרבה להחזיר העם בתשובה ומתאמץ הרבה שכל אדם בכל מצב שבו שיזכה לטהר נפשו ונשמתו בתיקון על פשעיו ובכך ירוצה לפני אדונו.
המקובלים שליט''א היו מרבים לכל דורש אצלהם לישועה וברכה לפשפש במעשיו אם יש המעשיו מה שמעכב הצלחתו ומזרזים לתקן דרכיו ופשעיו ולטהר נשמתו בתיקון עוונות, כמו כן היו מפרסמים במודעות רחוב את רשימת העוונות למען יחדל החוטא מפשעיו בראותו שרעה הוא עושה וכך היו מרבים הטהרה והקדושה בעם ישראל.